Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Kurier ) już od 350,00 zł.
Reklamacje

Kucyka Świat oferuje tylko oryginalne produkty najwyższej jakości renomowanych firm. Zaopatrujemy nasz sklep wyłącznie u certyfikowanych producentów lub autoryzowanych dystrybutorów. Sprzedajemy artykuły fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach.

Każdy zakupiony w naszym Sklepie produkt można reklamować z tytułu rękojmi lub z tytułu gwarancji przez okres 2 lat od daty otrzymania produktu przez Konsumenta. Reklamacje z tytułu rękojmi mogą być składane przez Konsumentów w ciągu roku od stwierdzenia wady. Termin na złożenie reklamacji przez Kupującego będącego konsumentem nie może zakończyć się przed upływem dwuletniego okresu odpowiedzialności Sprzedawcy.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji towar odsyłany jest na koszt klienta. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Państwa (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas) i koszty dostarczenia rzeczy do nas (nie wyższe niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez Pocztę Polską).


Wraz z towarem należy odesłać wydrukowany i wypełniony "Formularz reklamacji towaru"

lub pisemne oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia oraz dokładnym opisem wady.

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

- pisemnie na adres: Kucyka Świat Maja Wesołek ul. Gębika 14/18 10-691 Olsztyn

- lub drogą elektroniczną na adres: sklep@kucykaswiat.pl

Ważne: Prosimy o dołączanie do reklamowanego towaru dowodu zakupu (paragon, faktura, numer zamówienia). Sklep nie przyjmuje przesyłek nadanych za pobraniem. 

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. Klient zostanie poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email jaki podał podczas składnia zamówienia lub telefonicznie na numer jaki podał podczas składania zamówienia.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl